Upphängnings- och installationssystem från GPA

När det kommer till att installera och säkra rör, kablar och andra komponenter i industriella och kommersiella miljöer, är pålitliga installationssystem avgörande. Vi erbjuder en rad innovativa lösningar som uppfyller de högsta kraven på säkerhet, effektivitet och hållbarhet.

Varför välja installationssystem från GPA?
  • Brett produktutbud: GPA tillhandahåller ett omfattande sortiment av produkter som inkluderar allt från enklare upphängningslösningar till avancerade system för specifika industriella behov.
  • Hög kvalitet: Alla produkter är tillverkade av material av högsta kvalitet och genomgår tester för att säkerställa långvarig prestanda och pålitlighet.
  • Innovativ design: Våra produkter är designade för att vara enkla att installera och justera, vilket sparar tid och minskar kostnaderna för underhåll.
  • Skräddarsydda lösningar: För unika projekt kan GPA erbjuda anpassade lösningar som möter specifika krav och behov.
Produkter och lösningar
Rörstöd och upphängning

Vi erbjuder en mängd olika rörstöd och upphängningar som passar för olika typer av rörinstallationer, oavsett om det gäller små eller stora rördimensioner. Dessa system är utformade för att minimera vibrationer och buller samt för att klara av de fysiska påfrestningar som rörledningar utsätts för.

Kabelstegar och kabelrännor

För säker och effektiv hantering av kablar erbjuder vi robusta kabelstegar och kabelrännor. Dessa system ger optimal support och skydd för kablar och möjliggör enkel installation och underhåll.

Konsoler och fästen

Vårt sortiment av konsoler och fästen är mångsidiga och kan användas för att montera olika typer av utrustning och komponenter på ett säkert och stabilt sätt. Dessa produkter är designade för att klara av tunga laster och kan enkelt anpassas efter specifika installationsbehov.

Fördelar med våra Upphängningssystem

Effektiv installation: Våra produkter är designade för att vara användarvänliga, vilket innebär snabbare installation och minskad arbetskraftskostnad.

Hållbarhet: Tillverkade av robusta material som klarar av krävande miljöer, vilket säkerställer lång livslängd.

Säkerhet: Produkterna följer strikta säkerhetsstandarder, vilket ger trygghet vid användning i både kommersiella och industriella applikationer.

Flexibilitet: Ett brett sortiment och möjligheten till skräddarsydda lösningar gör det enkelt att hitta rätt produkt för varje specifik applikation.

Att välja rätt upphängnings- och installationssystem är avgörande för att säkerställa att installationer är säkra, hållbara och effektiva. Med GPAs breda produktutbud och fokus på kvalitet och innovation kan du vara säker på att få lösningar som inte bara möter, utan också överträffar dina förväntningar.

Fråga en expert!

Tobias Loré

Divisionschef Installationssystem

Tel: +46 (0)8-598 870 17

E-post: tl@gpa.se

Kristoffer Hed

Teknisk Försäljning

Tel: +46 (0)431-44 58 26

E-post: krhe@gpa.se

Marie Westerlund

Teknisk Försäljning

Tel: +46 (0)431-44 58 14

E-post: mw@gpa.se

3 ANLEDNINGAR TILL ATT INVESTERA I BETONGSKYDDSLINER FRÅN GPA

Betongkonstruktioner som utsätts för vätskor eller gaser dagligen drabbas med tiden av korrosion och mekanisk förslitning. En betongskyddsliner i plast ger ett mycket bra...

Varför välja installationssystem från GPA?

Upphängnings- och installationssystem från GPA När det kommer till att installera och säkra rör, kablar och andra komponenter i industriella och kommersiella...